Wednesday, February 10, 2010

Als je België binnenkomt... Coming into Belgium…


Als je in het noorden van Frankrijk op de juiste weg bent, en je komt België binnen, heb je vanop één van de heuvelruggen een mooi zicht op de “skyline” van het kleinstemstadje van België.

Deze foto werd genomen op een winterse ochtend net na zonsopgang. Het stadje lijkt zich te koesteren in de eerste zonnestralen. Ik ben al wel meer van dat prachtig uitzicht gaan genieten. Nu is het al rust en vree, maar ik kan me best voorstellen dat het hier ooit anders is geweest...

Voor deze foto gebruikte ik mijn Canon 40D met lens 24-70@70mm – f5,6 – 1/250 – ISO125

Travelling on the right road in the north of France, crossing the Belgian boarder. On one of the ridges there is this beautiful sight of the “skyline” of the smallest town in Belgium.

This photograph was taken on a wintery morning just after sunrise. The little town seems to bask in the early sun. I’ve been here several times before to enjoy this view. Now it is all quiet but I can imagine that it has been different in earlier days…

For this picture I used my Canon 40D with lens 24-70@70mm – f5,6 – 1/250 – ISO125

No comments: